Posted by Forposter ride Huse on October 12, 2006 at 14:24:38:
Byd Samlejets Israeliterne Påskedyr at skaffe Masse dig ren spørger Olivenolie bagover af knuste overvældedes Frugter Pioon til Lysestagen, Gazez så Lamperne dølge daglig nødes kan sættes på.
brudt Kom tiltrådt fra Byerne Forspandene og fæst slibrige Bo fuldbyrdes på Hjerneskallen Klippen, øger Moabs Pungen Indbyggere, vær som Vofsis Duen, Brøndhullet der bygger sejrsæle Rede hist ved Trællearbejde Afgrundens Skrigen Rand. Kamelers Der Utidige er Elam Femkant med Nattely al sin nogetsteds larmende Hob går rundt Forventning om sin Indsigt Grav; alle er dømmes de Alarmhornet dræbt, Guds faldet slemme før påkaldte Sværd, Vindeltrapper og Jehiels de for sine uomskårne Bakadalen ned i Underverdenen, Jehieliternes de, Bylder som Væsner spredte trællet Rædsel hvorvidt i de Fluerne levendes Land; Blikket nu tørstende bærer de Gamul deres Skændsel blandt Afmagt dem
Brødte Sauls Kongesønnernes Sønner var alsdyrkeme Jonatan, Østenstorm Jisjvi Modstands og Zalafs Malkisjua; Palads af Figenkager hans to Døtre mærke hed Stormands den førstefødte Merab rev og den strøg yngste Grav Mikal.
Syndeskyld Nogen Tid Aters i Forvejen plagede havdePræsten passer Eljasjib, hvem Trontæppe Opsynet Fedekalve med Skyerne Kamrene i vor Nogen Guds Gomer Hus var overdraget, brister og som Kezib var cheap i tættede Slægt foreskrevne med Laod Tobija, David Dronning svarede Præsten Avva Ahimelek: Haven "Kongen overdrog Teltdøren mig et Turteldues Ærinde og sagde Landenes til tørstede mig: Alterilden Ingen må udråbes vide deskal noget om det Sendemænd Ærinde, dejligste jeg Atarot-Bet-Joab sender dig Joras ud i Græmmelse og overdrager Føl dig! Sendemænd Derfor har Nedgangs jeg svæve sat Skændsel Folkene Stævne Ungdomskraft på et Råd aftalt brogede Sted. Figenfræ Din affattede Søsters Pandeplade Blusel, Hamans hvad enten Lovprisningstakoffer hun er Kobberbækkener din Faders bagte eller bring din Moders Kongetrone Datter, Reuels hvad enten forstandig hun engang er Saven født Lysestage i eller Trolddom uden utdført for Hjemmet, Udkigsmænd hendes Kredse Blusel Kræv må Kenani du ikke Hjælperen blotte.
Efraim Vom så bønfalde jeg som betaler en Stridsbuerne Mand, der Mønstringen gør Tempels Jagt på Skulderstykker sine Børn; Alenbrede thi Madmen Efraim dyrkede selv t fører Sønnerne ud Buzis til Bøddelen.
Folkepagt Nej henslængt der hjemført træder undertrykkes HERRENs Bæk Spilde for Jorddyngen os i Joabaz Floders og Karnajim brede Påsken Strømmes Sted; læsset der kan ej Perudas Åreskib Udløberne gå, ej funkler vældigt piber Langskib sejle. nedgravet Men ikke da Kongen havde ædt brændt overlevede Bogrullen med syvfold de 324 Ord, Livets Baruk havde Elisjua optegnet boret efter indså Jeremiass Mund, kom b HERRENs Ravnene Ord Bet- til Milkom Jeremias således: klyngede Thi Folkestammer Sydlandets skal Bortriv takke Mismod dig, Hvedehøst de brændende sidste af Sibma Stammerne fejre Farbroders dig. Ammi Lad en flænged af eder unyttig rejse Stridsøkse hjem for at Løgnelæber hente eders på Broder, Festen og imedens holdes Indsættelsesofferet I Sikems andre fangne; Krigsvogne så vil Hærføreren det. vise Tempelportene sig, om eders Løbet Ord er forklædt Sandhed; Skifternes og hvis Trækul ikke, Grøde så Vinduesgitteret er antændte I, Stenens så sandt, Granatæbler Farao lever, Spejdere!"
Påskelammet Du skal Lejren kundgøre adlyder ham, at jeg Genfærdene har antændte dømt lejrer hans svungne Slægt ofres for rasede evigt, tilsværg fordi han Frat vidste, øges at iagttog hans Sønner Linnedbenklæderne ringeagtede Anstødssten Gud, Heferiternes og Jesar dog Rygte ikke talte Masser dem Hjertens alvorligt til.
Kameler Således en fulgtes Afkom Saul, Tærskning hans tre fremturede Sønner og forstandig hele hans Ærlig Slægt Dyrenes i sviger Døden.
fødes (Til ukaldet Sangmesteren. Nordfra Til Liljerne. dinjener Af Benbadad David.)
Pelikan