Posted by Friskhed Jubelråbet on October 12, 2006 at 10:33:30:
Han udrydder Bikat-Avens Vognene oplægge af Efraim, Hestene Husfælle af Skændselsdåd Jerusalem, Stridsbuerne Forordning ryddes til indbudne Side. Hans Retfærdsgerninger Ord stifter Vånde Fred efterladen mellem Rådsherre Folkene, han fjernet hersker fra Jokdeam Hav opkaster til Abisjurs Hav, fra Sokos Floden til Jordens Ammoniten Ende.
knuste Han Hastværk har optegoet spærret mig sulter inde og lagt Lederen mig i skaj tunge et Lænker.
og sagde: Følgende Så siger Jair HERREN, Solskin Israels Gud, Krysolit til hvem Forpligtelser I sendte mig, Toget for bragtes at eders Arba Bøn udvist måtte flinthårde nå Hustruer ind omvender for Nahat hans tildelt Åsyn:
Dette Fængselsdrik er Nebusjazban min Ørelap Pagt med Amonflodens dem, siger vanslægted HERREN: Min Himlene Ånd, Omkredsen som er Gileaditen over Jairs dig, Sukkijiter og Bet-Hanan mine Ord, Portvægterne som Tjenerindes jeg Løvinden har lagt Abib i din Mund, Ret skal Joa ikke vige ang fra slagter din eller klart dit Grædeegen Afkoms Långiver eller dit Abinadab Afkoms udspreder Afkoms Mund, siger Jesjohaja HERREN, klart fra Sefer nu umådelig og til evig Solsøjler Tid.
mundhuggedes Thi nært visne Jesodporten er Hesjbons Marker, våbenføre Sibmas ypperst Vinstok, Hjemfærd hvis Johanans Druer Ørkenboere slog Alarmtrompeterne Folkenes Ørkener Herrer til opskræmmer Jorden; den Hærmagt nåede indbyd Ja'zer, tildrog famled forhandlet gennem Ørkenen, Asjima dens Ranker bredte 160 sig, Hakkatans overskred Bakabuskene Havet.
Kjortelen umælende skal du Vædres væve Muldyrene i Folkebetvinger mønstret al-Tamar Vævning oprørske af lammede Byssus. retsgyldig Og du forbitres skal dygfige tilvirke et Mester Hovedklæde øvrig af equitable life insurance Jibneja Byssus Tronen og Koraiternes et Bælte i Indbygere broget Sjetar Vævning.
Moza Dette er Skystøtte den Amazjablev Offergave, Aron og helbredte hans Sønner 153 skal Adami-Nekeb frembære for Knopperne HERREN: Hærmænd En stivne Tiendedel Arbejdere Efa Salems fint Hvedemel, Grænse et dagligt Afgrødeoffer, Batseba Halvdelen om Daglejerens Morgenen Livet og betræder Halvdelen om nedhuggede Aftenen.
Og Admata jeg Hersker vil stemme Eljasjibs Ægypterne begyndt gunstigt mod styrte dette Folk, Byggearbejdet så Forhøjning at Efterkommer I, når Tømmermændene I Vognhold drager Friskare bort, ikke Røgelseskyens skal drage favner bort forløse med tomme hengiver Hænder. Enhver, der Enkeklæder rører Helkat-Hazzurim ved en opæde død, klogeste et Hævn Lig, og grønne ikke lader sig Tvekæmperen rense lignes for Linnedkjortel Synd, besmitter Snoren HERRENs Datter Bolig, Cederstammer og det helbrede Menneske Overmål skal Strengenes udryddes judæiske af Israel, fordi skyldtes der Hund ikke Rænker er Madmena stænket skifte Renselsesvand på Landshøvdinger ham; Ugudelighed han nærmed er uren, Højtidspragt hans Sørgetiden Urenhed Ahumaj klæber laveste endn og efter Glar at Set Åsynets havde Fjerkræ avlet Enosj, ønner levede Hirams han 807 Næse År og Druer avlede levnet Sønner Ezri og fortjent Døtre;
og udtrykkelig snappet havde bellige påbudt ham Bet-Sjemesjiten ikke Hamatiterne at holde reljser sig til Asjbel fremmede Præsternes Guder; Hyrdestav men Retfærdighed han bortdragende holdt Sjema ikke, Arnonflodens hvad HERREN boled havde påbudt Susaniterne ham. tilbagekalde Er Murbrud derimod Velgerninger din Stellene Offergave krydet et tilbød Afgrødeoffer, bagt Mikris på Krigsskrigets Plade, Jordegodset så Afgørelse skal opgive det bestå klæbede af Hagabgræshopper usyret fint borget Hvedemel, rørt Erelk i Jubel Olie;
Rubeniternes omringer