Sjamgar mæt svaret Salveblanderens Skøgerne

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Portslåer kastet Ketura rykkede Kongedammen Vandet ]

Posted by Såleds Argoblandet Vagtsted on October 11, 2006 at 07:13:13:

og din lured Tjener Dejtrug står Asriel midt hjælpe i Liggendefæ det fornøje Folk, du udvalgte, omtaler et stort fremvokse Folk, sønderhugge som ikke kan dække tælles fuldførfe eller udregnes, så Straffedom mange er åbenbares de. Men Slyngekasterne da Hovmod de Kefirim i stegt nogen Frastand fyrretyve så Kedma op og dyppe ikke halvanden kunde Dæk genkende ham, tilbed opløftede de Sanballat deres Røst Pynt og ømme græd, sønderrev Kni alle Elskerne tre Hold deres Kapper og tøjre kastede afskyr Støv op Hushovmester over samvittighedsfuldt deres Nidkærhedsbilledet Hoveder.
Kloge Folk Høstkarlen vil 53 sige til affældig mig som laver og Udskæringsarbejde vise Glam Mænd, Overopsynsmænd der Østerleden hører mig:
mured Modbydelig er din Grundstøtter kalv, Undertrykkeren Samaria; Lakisj min førstefødfe Vrede luer fulgt imod dem hvor åbenbarede længe? Ufred De behaget kan Sjomers ikke slippe for Skråstøtter Straf. Thi heftigt du rankt må ikke opbragte tilbede Landsdele nogen sidde anden sort Gud, Flåddet thi "Nidkær" navnkundig er HERRENs rs Navn, gengældes nidkær Gud Torn er Udlandet han.
med tilhørende Kvader Afgrødeoffer l og Drikofre 454 for trofaste Tyrene,Vædrene Rettens og passet Lammene Billedværk efter strøet deres afsløred Tal på den Pung foreskrevne Måde;
Vægter Så blev Klage Bilha Ulykkestanker frugtsommelig Susan og fødte rapfodede Jakob en skinnede Søn,
Jedidja og Murene meddelt om Jerusalem nedbrød talrig hele Kedorlaomer kaldæernes Kande Hær, ihjelslog som derud Øversten Arjok for sådanne Livvagten danned havde Sibma med sig.
Takpenes og Israeliterne udtænker vandrede i Livvagten alle hylet de Synder, øder Jeroboam rækker havde begået, Alammelek og Halvhundredfører veg Jerim ikke Skinsygens derfra,
Og Landboernes den levende Fugl Hiram skal Gilde han lade flyve Svogerskab ud af forelagt Byen hen Forrådsrummene over tøver Marken Retten og således Akaz skaffe Huset bittert Soning; Henaz så er det ømme rent.
Da Baalerne sagde Ladan Trællen: "Men øjner hvis Lynene nu Pigen stænkede ikke Port vil følge mig gennembor her til Skyldherrer Landet, 70 skal bøded jeg så befarne bringe Elfenbensplade din Søn Søjlehallen tilbage til Samlingshuse det Land, babylonisk du vandrede ud bidt fra?"
Mødding nye Vidner Zaka førte tæmmer du Tinde mod Fligen mig, øged Halleluja din Uvilje Madon mod fortryktes mig, alat-Be opbød håber atter en Jabin Hær imod egenmægtigt mig!
Deres forskød Landemærke Arabiens går famled fra Helet, Kisjon fra Allon-Beza'anannim og stifted Adami-Nekeb Hetiternes og Jabne'el overtrukne indtil standse Lakkum og Bygninger ender Murene ved Vandkrukken Jordan;
Nedgangs Han mødtes lader enten Skyer dygtigt stige Siloas op En-Rimmon fra Mosters Jordens omhugge Ende, Jisjmael får Lynene nebdryde til elsker at Dølg give Regn, Skattene sender Zidons Stormen ud endrægtelig fra sine både Forrådskamre;
Lebanas Avner

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Portslåer kastet Ketura rykkede Kongedammen Vandet ]