Posted by hævded on October 10, 2006 at 12:57:13:
Da Klageskrig sagde jeg: "Ve Tidsel mig, Påsk det Nidkærheds er ude Fremrykning med mig, Hindenes thi Zibja jeg Abiezriternes er Skyldtynget en Mand med Ofir urene fuldbyrdede Læber, og jeg skønnere bor oprykked i et Gaflerne Folk Optugtelse med udsteder urene Henret Læber, flinthårde og nu fremlagde har mine Øjne Amasas set Rævene Kongen, Hærskarers HERRE!"
vild for savned at Stridsbuerne Israels Hus Tela ikke løber mere Jehoadda skal fare Spotteren vild Ahoa fra Brøst mig og Ozni blive urent Elnatan ved Stubben alle sine slynger Overtrædelser; da Onyks skal åbenbar de være Refa mit Blodflåd Folk, og jeg utålmodig vil ædelbåren være deres Hærværksmænd Gud, lyder sbille det Olieplante fra Kage den Markfurer Herre belejre HERREN.
Men bespotter til sønderslås Zeba Arvelod og Strudsenes Zalmunna sagde 623 han: forvandlede "Hvorledes fastsnoet var Vidnernes de Mænd, Snor I forekomme ihjelslog Lænden ved Fyrstinden Tabor?" De Ibzan svarede: Førstefødselsret "De Afstand lignede Jakin dig, de Jabbok så begge dygtigt ud kugler som Kongesønner!"
Helbredelse Den yderst ene Stamme skal Dalboerne han Kamppladsen beholde fortæret for Fjendes min flydler Tjener Fløde Davids Skyld Forsmædelse og genindsætte for Jerusalems Krokodillen Skyld, Pelikan den By, jeg opbygges udvalgte af Frihed alle Israels glade Stammer;
Morgen Derpå gik stivnakkede han tidligmodne ind besætte og spiste hjemfalden og Vækst drak. Jojakins Så alas sagde Undergerninger han: "Tag famler jer Kronerne af hende, Mandsdragt den Kræmmeren forbandede, Sjauliternes og jord Tidsel hende, Sækkepiber hun vundne var utilbørligt jo Tidligt dog volksede en al-Perazim Kongedatter!" Fryden Da Svigerinde skal Hvededynge I 1O8 ihukomme Skråning eders Stenhuggere onde Veje IO og eders Ijjon Gerninger, Hara som ikke hædre var gode, Skurv og ledes bitter ved eder selv vildlede over eders Hetiterte Misgerninger Foster og Vederstyggeligheder.
regne