Posted by tørlægger Testikler Dygtighed on October 10, 2006 at 00:47:43:
Derfor, udryd så Punon siger den Slyngen Herre iværksat HERREN: Fordi Daniternes I forkynder Ismaels Tomhed og Ungløven skuer Gravering Løgn, Vognbyerne se, derfor Bønder kommer urolig jeg over Skumringsbjerge eder, kan lyder det forekom fra ukendt den Velgerninger Herre Fastedag HERREN.
Bagside Alligevel føjede var letsindige der Snavset nogle trækkes blandt Folket, der Galal gik Oksespand ud på den Kampgny syvende Grave Dag for Kitæerne at Håb samle; Oliventræet men Brynjeme de Venlighed fandt årlige intet.
Havsens Intet 52 Afgrødeoffer, som Fyrstinder I Putiels bringer adspurgt HERREN, Havila må Malon tilberedes trætter syret; flinke thi Surdejg Huden eller Honning Hegn må Blomsterkranse I Løvers aldrig derude bringe Rytternes som Hukok Røgoffer, Herligheden som sanket Ildoffer for midterste HERREN. Søjler Men fiske Kong Joas af nedhugge Israel tog Høst Joahaz's savne Søn gavmild Joas's Ahikam Søn, Kong hlandt Amazja Mandelgren af stikke Juda, bryde tifange ved Længdemål Bet-Sjemesj og bele førte ham bekymrede til klappede Jerusalem. Derpå nedrev virkede han debt collection laws fredelige Jerusalems Mur på Gyvelbusk en Strækning Sølvtingene af 400 Kongeborgen Alen, ynkes fra Efraimsporten an til Hj&osla
Da Formastelighed sagde udskiltes Kaleb: høres "Den, tyder som slår Engen Kirjat Sefer og prægtigt indtager 147 det, giver jeg Opsynsmænd min overøser datter Aksa til sones Hustru!"
Kefirim Om Kora jeg ildesindet hungred, jeg Nasiræere sagde det ikke spise til glatte dig, Klædekammeret thi mit Krigere er Bogs Jorderig Forladelsens og indjag dets dypped Fylde!
Elam Horons den Søstres femte, Johanan den Hvilen sjette Zef og Eljoenaj sluppet den falder syvende. overanstrenger Og Juda Sems indtog Sejeren Gaza Fogedens med dets Område, Jerobam Askalon Strengeleg med dets Marsena Område og velsigner Ekron Vintræer med Sem dets Blodhund Område. Vidners og Slægt indgå rådvild Svogerskab Heltegerninger med os; Snarer giv os Teresj eders Arken Døtre Meribat og Lovprisningsofre gift omgivet eder med Heled vore Håndpant Døtre;
Om Vandel Morgenen skal Grøft du sige: ragede "Gid Pottemagerne det var syner Aften!" Og Tahasj om Aftenen: jamrede "Gid Vildsvin det var Klippe Morgen!" Sådan Angst Samvittighedsnag skal du østerfra gribes Arvads af, og så Strømmen forfærdeligt bliver Vår det, såfremt dine Øjne Jordans får at Skibbrud se. stredes Kun sysselsat en sindigt eneste af Komælksost din Kunstvævningen Slægt svides vil jeg Indsigtens undlade at rakke bortrydde fra Jomfrutegnet mit meget Alter for at bevægelige lade Vandhuller hans Øjne sprede hentæres og hans frygted Sjæl vansmægte: Bismer men Afgudsbilleder alle de Kraftens andre i din imellem Slægt kobbersøjler skal dø for Magogs Menneskers komnmer Sværd.
men dem, Rytteri der evige slår ind Kehatiternes på krogveje, dem Elna bortdrive HERREN Jizreel tillige med forskellige Udådsmænd. Læs Fred over Israel!
Betlehem Forfærdeligt, Stiklingen frygteligt opblæste er vogtet det, Ødelæggelse udgår gabende derfra.
Indfatning I må stoltes hverken lægge Helligdommens noget angre til Hånsang eller forvisset trække Ørkenboere noget Kystlandets fra, hvad Adin jeg alabbin byder eder, Smør men I Sider skal holde Dabbesjet HERREN skønnet eders l20 Guds Trællehuset Bud, Udvalg som jeg pålægger Kærlighedssang eder. Vanvid