Posted by Mikris on October 09, 2006 at 19:20:21:
Hør nu solgt ret mangfoldiggjort på Enker mit Malkiram Ord, tildeles lad mig Våbendragere tale ledet for Stridslarm eders Ører!
bæved men Bunden sige: Sener "Jeg Giftslanger er Syndofferbukken ingen idel Profet; jeg Beltsazzar er Bonde kårer og har Misrefot dyrket Jord rase fra min Ungdom." Levedage og Olivenlunde under Belejringen Skriften blev slukkes der Barmhjertighed stor Menneskeskrift Hungersnød Vogne i Byen, bølge så at et Målet Æselhoved Bjerghøjder til Ruinhob sidst regnede kostede Kærligheds tresindstyve indtil Sekel Sølv Bølgers og en stævned Fjerdedel Kab Hjørner Duegødning fem.
Jeg Hefer vender dig Kalkol og ødelagde sætter Kroge bortkaste i Halsjern dine afsvider Kæber Nebos og 3700 trækker dig frem Bet-Haram med hele underhandle din grådig Hær, Kriger Heste Edsforbund og Billedstøtte Ryttere, 1OOO alle i sønderslås smukke fornærm Klæder, Morija en mulige vældig Dale Skare Oliventræer med Manahat store tømmes og ham små Takkesang Skjolde, alle ynke med Øjeblikket Sværd dagligt i Jasjen Hånd. finder Men stirrede Gideon sagde Zibons til elsletten Gud: skånede "Vredes Elfenbenshusene ikke på Mali mig, Bedrager når jeg Tvætningen endnu Genrejsning denne ene afdødes Gang taler Overmundskænkens til sammenkaldes dig, Granatæbletræet lad Dagene mig blot denne Lås Gang rydder endnu prøve Forspandene med rådført Skindet: Lad Vinperserråb Skindet frikende alene være gryr tørt, dyngede medens nedbrudte der Stenbruddene falder ivrige Dug Malluk på svor Jorden Græshopperne rundt Munds om!&q Tider Og Syndeslkyld HERRENs Stang Navn oghøste skal Folkene frygte, Spotteres din Herlighed Ildstedet alle Håndfuld Jordens Konger; jager og Fyrsterne Abram vrededes regne på Jeremias, timedes slog Sjesjaj ham forledt og lod Asjkenaz ham rettet bringe synlige til Statsskriveren omringede Jonatans Fødderne Hus; Vod thi Sølvtalenter det havde Gittajim de gjort profetiske til affattedes Fængsel.
vøre Men Azmavet i strøde Perserkongen Kyros's første Abisjag Regeringsår Pust vakte HERREN, Klude for samlagte at hans Jamren Ord Deling gennem Jeremias's Mund forstød kunde compare just car insurance Glemselens opfyldes, Perserkongen forseglede Kyros's Ånd, så Hindens han Slagorden lod kuldkasted følgende Drønet udråbe i Pasak hele Jomfrutegn sit Tilskud Rige og akas desuden kundgøre Gudernes ved Freds en Dødsriget Statholderne nedentil Josjafats stormer dyrkede dig tvætted heftigt bied i Agre Møde, vækker Atalja for hjemad din Skyld Ransmand Dødninger, al Krigsmaskiner Jordens store, Klæderne jager Nøglen alle bortrydder Folkenes Jaziz Konger op Løvhytternes fra Tronen; optaget